Followers

Tuesday, April 2, 2013

rawan

hee, selamat malam, tade kaetan pun dengan tajuktu,cume aku tengah tengok cite tu, so secara x langsung terus jadikan tajuk entri ni, hii sungguh kurang idea.

hee, aku taktau nak cakkap  pe perasaan aku sekarang ni, bayangkannla, aku dok sorang3 kat umah dari pagi, petang tadi baru ammar balik, ni malam masing3 buat hal sendiri, sunyi laa, sunyi saangat, xde teman nak ajak borak, hmm,esok aku kerja petang pulak, risau jadi mCAM haritu, parking penuh, susah laa parking kat basement, seram pun ade gak, aku balik malam lak tu,,hmm

sunyi pulak hidup bila adik2 aku yg kecoh tu xde, sungguh rindu rasa hati, bila dengar lagu2 jiwang semakin terasa sunyi dihati

cepat lah balik wahai Umi,Abah,aisyah,sumayyah,adam.sy sangat rindu awak semua...

No comments:

Post a Comment