Followers

Tuesday, September 3, 2013

berjauhan mengundang rindu

emm, dah duebulan lebih jugak aa aku meninggalkan dunia KIdzania. hmm sepanjang kerja sini memang ada macam3 beza lah, terutamanya dari segi kengkawan. memang aa ramai jugak kawan kat sni tapi x semeriah n sekamceng korang kat kidzania.

em,, bila berjauhan nii aku tengok masing3 dah bawa diri sendiri,pastu agak menocing kan jugak aa kan masing masing buat openhouse x ajak aku, sedih, siries. tapi aku faham aku dah jauh, lagipun korang mesti fikir aku xkan pegi, yela jauh, sebab tuu aa xajak aku, hmm agak terasa disitu.

hmm, rindu sangat dengan kemeriahan kidzania. rindu dengan kids yg cumil3 bila aku bagi arahan masing3 buat muka ineccent. x kurang juga dengan school group bebudak cumil yang beria nyanyi lagu birthday aku masa hari kejadian ( aku yang paksa) ade jugak bebudak yang nyanyi lagu twincle2 little star . banyak agi aa lagu aku suruh bebudak tu nyanyi pastu diorang nyanyi tanpa segan silu,rindu usik bebudak yang jadi tukang cat. konon3 nak ajak diorang tollong cat umah aku aa.ngehngehngeh.

rindu suruh bebudak susun bata untuk buat bilik aku,rindu dengan bebudak yang berebut nak jadi cashier bila kat supermarket, rindu dengan bebudak yang bersungguh3 dengar explaination aku masa kat TNB control room, rindu dengan driver yang selalu 'wrong way"pastu aku kena tolak kete diorang yang berat tu ( lenguh pinggang weii) rindu dengan bebudak yang buat muka exited bila jadi cef buat pizza sendiri, rindu dengan bebudak yang makan seewid bila jadi sushi ceff, rindu dengan bebudak salah jalan anta barang, rindu dengan bebudak yang mekup sebelah mata ijau, sebelah pink( ahahaha), rindu dengan bebudak kecik yang cumil bila jadi environmantial crew  ( bila helmet lagi besar dari kepala) ,rindu nak marah bebudak yang x ikut turn bila nak buat insurans kereta, rindu nak tunjuk model kereta honda yang cumil lagi menawan, rindu kat bebudak yang cat model kereta honda pastu x nak bawak balik, rindu bebudak kecik yang bersungguh3 isi minyak Bhp, rindu bebudk yang x cukup tinggi nangis3 nak jadi driver (walaupun kesianm))

kesimpulannya memang tersangat rindu dekat KIDzania,kid mahupun staff3 nya yang macho dan cun sekelian.sekian.

oke rindu tempat ini sangat sangat

No comments:

Post a Comment