Followers

Wednesday, September 4, 2013

trip to pineng hill

masa kitorang balik pineng sebab kenduri asyraff last two weeks lepas, umi beria lah ajak gi pineng hill , umi pujuk3 abah cakap nisa teringin, padahal mase tu aku diam je, wlaupun teringin,(nampak x aku cool disitu)kekekeke,perjalanan kami dari bayan lepas amik mase dalam setengah jam jugak aa sebab masing3 xtawu jalan dan sume ny hanya bergantung pada encik gps.

oke bila dah sampai aku cepat3 turun sambil memikul kamera kesayangan sahaja,tanpa membawa sebarang duit mahupun dompet.sampai kat kaunter tiket tu baru aku tersedar kena tunjuk ic untuk discaunt, so terpaksa lah g amik ic. tunggu abah tolong amik sebab beliau ada kat kete tengah cari parking.

oke permandangan dari luar memang nampak macam xde pape kat sini, tapi aku agak teruja jadi kami pun mengambil gambar sebanyak mungkin bersama.


muka aku kat depan pineng hill, haha, sila kagum ye kawan3

saye ade tiket bas tren. keke
bersama adik3 serta akak ipar yg pregnet,hee

abame pun nak tunjuk tiket daa
 so kami pun membeli tiket bape 7 keping, untuk sumeorang kcuali adam,kecik3 xya bayar. kekeke. oke penerbangan kami menaiki pinenghill ni agak menyeramkan ye kawan3, sebab aku dduk membelakangkan bukit, so rase ngeri je bila tren dia berjalan, muka dalam tren pun muka takut3 je. tapi bila dah sampai Subhanallah, cantik sungguh ciptaan Allah. memang best pemanddangan kat atas tu..
abame bersama cik isteri

aku dok bincang ngan umi n mayah.


cantikkan pemandangan rail ketappi nii,

pokok3 diatas sana

haa, macamtula bentuk ketapi dia, menyeget dan tersenget, agak ngeri disitu. sila baca doa sebelum naik

aku yg amik pic ni, ,hee muka bahagia dah sampai puncak

sweet x? kekekeke


No comments:

Post a Comment