Followers

Friday, November 22, 2013

jom bercuti

harini dah 22 nov so dah bertambah laa cuti saye, hehe. nampak disitu betapa cerianya bila ada cuti, bila kena kerja masing3 buat muka bosan,sedangkan tengah kerja pun xsabar nak balik mentido kat rumah , hehe, ape lah.  oke bersempena cuti aku yg ade ni aku bercadang nak pergi melancong ke tempat3 menarik, wahh cita cita tinggi nya,tapi xpe kita kena lah merancang jauh ke depan kan untuk nak memajukan diri, hee,oke lah tanpa membuang masa aku nak list kan tempat yang aku nak pergi , xkesah laa tahun nii atau tahun depan atau bertahun3 yg akan datang ape aku cakap tadi? merancang mase depan,k lah zazz

1.bukit tinggi,pahang.

oke mengikut kata org ramai tempat ni dibina mengikut pattern bangunan yg ade kat pranciss, so daripada gi jauh3 baik kita berjalan dalam malaysia kan,sambil3 berjalan boleh laa tawu sejarah3 sila, tempat tu.tapi tempat nii aku x pastilah ape sejarahny.apepun aku kene pergi jugak baru lah bole rase kemeriahan tempat nii.

2.air terjun sungai gabai,kampung sungai Lui,hulu Langat

oke memandangkan aku suka mandi , plan seterusnya aku bercadanglah nak gi mandi kat air terjun, selain dapat memahirkan skill berenang yg sememangnya xade, boleh laa juga menenangkan fikiran yg sedia serabut tu, oke lah tempatnii aku cadang nak g, tapi macam biase laa xtawu bila, nak ada masa dan kelapangan, xpe kita plan dulu.

3.taman bunga ,cameron highland
dulu mase pergi cameron aku xjumpa tempat nii so memang sampai sekarang laa aku macam teringin, bila lah dapat pergii, atau mungkin aku hanye boleh tengok dalam gambar je?hmm, satu hari nanti nak pergi jugak.


4.pulau pangkor, lumut, perak
still rase nak datang sini untuk bersantai3 ngan nak snokelling lagi, huh, bila laa boleh sampai kesini,

sekian, mood bercuti dah sampai nii, so ape lagi tinggalkan kerja anda yg memeningkan kepala tu , dan marilah kita bercuti,tahunn ni dalam malaysia je, tahun depan kita gi korea pulak,hehe.sekian.

No comments:

Post a Comment