Followers

Tuesday, November 26, 2013

kisah seorang aku

salam petang, macamane keje anda?besh?bosan?lenguh duduk d ofis? kongsikan bersama kami. taip teledera hantar ke 22920

haha, mengarut sungguh, harini aku terase agak bengang ye, sebab ape biasenye bos xdatang tapi harini die datang pulak, pastu tadi mase lunch aku terpaksa balik rumah untuk amik adik aku pastu anta die kat rumah, so bila kembali semula ke ofis, memang agak lambat laa.2.30 aku dah sampai kat tempat aku, pastu aku perasan bos aku dok jeling3 je dr jauh,

adoi, pernah x korang alami situasi macam ni? ape yg korang akan buat? aku bingung aa pluss bengang pun ade gak, yg bos ni pun satu bukannye selalu aku balik lunch lambat,ni baru firstime.eiyyyy.geram aku. so kesimpulannya aku buat dont know je macam xde pape berlaku. aku perasan supervisor aku pun datang jenguk3 kat tempat aku nii meybi die nak pastikan yg aku dah kembali dr kuar lunch.

hish.sebenarnya situasi macamnii lah yang membuatkan aku stress keje kat sini, kadang3 tu aku berborakk pun bos jeling3,padahal die berborak bole pulak, siap buat bisnes cari downline bagai.sangat lah aku xpuas hati. macamane nak buang perasaan xpuas hati kat bos ea?

papepun aku selalu berpegang pada ayat bos kan bos,so bos are always right.so kita sebagai rakyat jelata aka kuli bawahan ni bersabar jela dan terima jela perangai bos tu pluss redo dengan bos bos yg ade.hihi.sekian

macamnii lah rupe aku stress bekerja.haha

No comments:

Post a Comment