Followers

Thursday, November 14, 2013

manusia boleh berUBAH

macam tu lah jugak aku,sebab aku pun manusia jugak.xde bezanya pun. cuma lain orang lain la kot pengalaman hidup masing3.hmm macam dah pasrah sangat je ayat tersebut.oke berbalik pada tajuk aku nak tegaskan kat sini kalau kite xsuka seseorang tu jangan lah benci sangat takut terkawen pulak,cecece,ayat novel.sejak jadi pembaca novel tegar,HIHI

bagi aku lah kan , kadang3 kita benci sangat kat somone tu , tapi satu hari ditakdirkan Allah SWT bukakan hati kita untuk mencintai orang tu, ape perasaan anda? yela dah cerita kat sume orang ni  

"aku memang anti mamat tu, aku memang xpena suka dia, aku benci , meluat sume ade aa bila tengok die, aku rase dalam hidup aku ni die laa orang yang paling menyampah aku tengok, meluat nye kat die,

tetiba tup tup tup terkawen pulak dengan mamat tu, so ape dah jadi dengan janji3 kosong anda. malu pun satu hal, tapi ape ade hal. cinta kan buta,orang sanggup ttup mate je sume tu demi cinta. tahan jela sume tu.asal aku bahagia.kihkih.

oke tu kalau cerita bahagia, kalau cerita berduka pulak macammane?hmm,xtaw laa. aku pelik laa kadang3,emm bila kita dah terlampau suka sangat plus sayang kat seseorangkan x mustahil kita akan rasa benci kat dia, benci sangat2 (atas sebab2 tertentu laa). sampaikan nak blok FB die, delete wechat die,buang die dr bbm contact and macam3 lagi lah, hmm aku bila dah jadi macamni aku buat kesimpulan sendiri jela,hmm dunia, biasa lah ada banyak pancaroba dan pancaragam.apepun kita kene teruskan jela kehidupan kita, buat sesuatu yang membahagia kan diri sendiri macam makan, shopping, makan, minum, makan,makan, tidur,hehe nampak tak aku ulang makan banyak kali sebab bagi aku makan merupakan pengubat penyakit duka untuk aku,

oke lah sajeje nak tulis luahan perasaan hati seorang insan, sekian


2 comments:

  1. Betul tu. Benci jangan melebihi tahap dewa. Kena relaks je. Kadang2 orang yang dibenci yang akan membantu kita... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe,betul tu, cinta dan benci,(da mcm lagu laa)

      Delete