Followers

Thursday, December 26, 2013

harini 26haribulan

tahukah anda berapa tarikh harini? 26hb kan. so ade apa dengan 26? semestinya harini hari penting sebab hari timesheet. seperti biasa pada setiap 26hb kene siapkan timesheet dan hantar, dan nanti bos akan sign timesheet kita, so ape yang indahnya 26hb? mau x indah? gaji tu. bila timesheet kita dah dihantar maka langkah seterusnya adalah menunggu detik hujung bulan yg akan tiba xlama lagi. dan bila dah hujung bulan dah tiba adalah masa untuk gi cek gaji dan masa untuk bersukaria. wahhhh.pastu time tu lah nak makan besar ke ape sume.

tapi yang menjadi masalahny sekarang bos aku x muncul3 kan diri lagi dari awal pagi tadi. puas aku berfikir kat mana laa boss ni tapi still aku xdapat jawapan. bukan ape selalunya aku sentiasa mendoakan bos x datang ofis, tetapi tidak pada 26hb, sebab tarikh 26hb adalah penting bagi kami seofis.

hmm, dah pukul berapa dah ni mane bos nii, adei cuti aku belum approve ag, disebabkan aku nak cuti nii, tula dok berdoa siang malam supaya bos datang kerja harini. hmm bersama lah kita berdoa supaya bos aku datang harini. aku x kesah kalau bos xdatang sebulan kecuali 26hb wajiblah datang. supaya cuti3 kami di aprove dan supaya gaji kami masuk tepat pada masanya serta kami semua dapat bersuka ria juga tepat pada masa dan waktunya..kihkihkih

dimanakah bos ku? sila lah pulang ke pangkuan jalan.
harini rasa macam bos.kihkihkih

3 comments:

  1. Amboi. Gaji memang indah la. Yang tak indah bila dah habis gaji tu. Hehehehe.. Jom makan besar... =P

    ZH Blogger

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik dah tuka pic ke?haha. ingtkan sape laa tadi. haha. nmpk lain,.
      jom makan besar. steamboat. mmm.sdpnye.hehe

      Delete
  2. Bos oh boss... Hehe. Time gaji, bos pun dah lari kot.. :P

    ReplyDelete