Followers

Saturday, October 13, 2012

dr masjid ke IOI ,:D

hahaha. pagi tadi klakar gila. aku tengok kat tb maacambes ada karnival something like that la, then dengan muka konfiden nya akuu pun bersiaplawo3 then pegi. punya la bersungguh3 aku memang pagi betull laa aku gerak 9 lebih camtu. nampak aku punya semangat ..

thenn dengan konfidennya aku pun bergerak, sampai kat bandar kinrara aku pun mula konfius. dah dekat 3, 4 kali jugak laa pusing3 kat situ, then aku pun x jumpa jalan sebenarnya. time tu baru aku rasa betapa berguna nya ingat jalan, ye laa kan dah susah, tade sape nak tunjuk jalann memang sesat laa.

last3 plan nak ke masjid assalam menjadi cuci mata di ioi mall. hahaha, gila lah aku dengan x berduit ny g lah masuk kedai3 yg ade kat situ. so macam biasa  kalau pergi kedai baju mesti nak try test bajuu kann, aku & aisyah pun try la 2 3 pasang baju, memang meletup aku pakaii baju tu. tapi nak beli xmampu. so setelah penat. kami pun pulang. hmm agak hampa jugakk laa sebab x jumpa jalan, baru bermimpi nak jumpa fizo omar. hmm 

motif gambar : aku nak tunjuk beg mahal :D


tapi petang tu besh tau , kitorang gi besday party anak murid aku. memang happening tau, mula3 aku call mak dia , cakap laa segann nak gi sebab nanti sume budak3 je, mak dia beria suruh datang. aku pun ajak laa sorang cikgu teman, sampai je kat depann rumah beria budak3 tu panggil3 aku, hee. terharu kejap,:D mula2 nak masuk tu laa segann ckit. pastu dah oke, mak dia pun sporting cerita macam3 sampai tak sedar dah magrib. last skali kami dibekalkan dengan spegetti mak dia masak. memang superb. :)

kami dengan birthday girl. hee thax unty, sedap unty3 sume masak




No comments:

Post a Comment