Followers

Saturday, May 18, 2013

legoland saye

haha, nampak x gila kuasa, legoland tu macam akuyg punya, haha,, acctually aku nak mengisahkanmasa pergi legoland haritu,, masa pergi tu macam sedih ckit, sebab x dapat naik bas sesame ngan budak district aku, lama3 aku basakan diri,so oke laa,

perkara paling aku suke kat legoland nii sume alat mainan die macam lego tapi bersaiz besar, so memang kiut3 laa, ade satu taman tu penuh dengan bandar3 yg dibina bersaiz kecil,, macam  KLIA tapi kecik,gunaa lego, cumil cgt, geram aku,ciap ade bot bole gerak3, ade aeroplane aa, macam3 aa, kalau adik3 aku datang mesti diorang pun suke, sedangkan aku pun exited, hahahaha

macam3 ag laa best kat sini, tapi mase kitorang dok besh main ujan lebat pulak , so terpaksa laa berenti ,so kami g makan jap, pas ujan berenti baru sambung ,

taktau nak cerita apa, tapi memang besh tau kat sini, almaklum laa free, ape yg x besh sume jadi besh, cube kalau kene bayar, mesti sume jadi x besh,,hahaha

so pesanan ak.u, sape nak g legoland harap bersedia laa dengan kipas tangan, spekmate itam, n jangan pakai tudung lilit3, nanti kompem basah lencun,panas sangat kat sane, matahari sejengkal 'bak kate coordi saye' ,, sekian


1 comment:

  1. Weh, upload la gambar lagi. Aku nak tengok apa yang ada kat sana. Aku teringin nak pegi, tapi entah bila. Haha ^^

    ReplyDelete